תכנון מטבח

מטבח הייטק - מודולר מטבחים

אנחנו שואפים להיות יעילים ככל האפשר. מבצעים מספר פעולות בו זמנית ועל אף שגורמים שונים מנסים למשוך את תשומת הלב שלנו, מצליחים לעשות היום יותר מכפי שאפשר להעלות על הדעת. החיים שלנו מהירים ואנחנו זקוקים לסביבה שתאפשר לנו להתנהל בהתאם. מטבח חכם נועד לתת את המענה המושלם לסגנון החיים המודרני.

להמשך קריאה

עולם הצבעים מרתק ומשפיע עלינו גם בלי שנהיה מודעים לכך. הצבע הכתום מרומם את מצב הרוח והכחול מעודד חשיבה ויצירתיות. הצבע השחור קשור לשקט ואילו הלבן מתקשר לטוהר. מה זה אומר על עיצוב המטבח וכיצד תוכלו לבחור את הצבעים שמתאימים עבורכם? על כך בכתבה.

להמשך קריאה

אם אתם עומדים לפני תכנון המטבח שלכם יכול מאד להיות שהשאלה איזה סגנון של עיצוב מטבחים הכי מתאים לכם. כל סגנון של עיצוב המטבח משפיע על התחושה שהוא משרה בבית. המטבח הוא לב הבית והוא מרכז אליו את כל בני המשפחה. העיצוב של המטבח חייב להיות פונקציונלי, נוח, אך הוא צריך גם להתאים לאופי האישי שלכם.

להמשך קריאה

המטבח הוא החלל הכי חם בבית. הוא פעיל במהלך שעות רבות ביום ומשמש את כל בני הבית. חלום המטבח הישראלי מביא בחשבון את הסגנונות האופנתיים, את המפרט האיכותי ואת הצורך במשטחי עבודה רחבים. עיצוב מטבח יתאים לצורך האישי של המשפחה ובמאמר זה נבחן את שני האלמנטים, אי ודלפק, נראה מהם היתרונות והחסרונות של כל אחד ונעזור לכם לקבל את ההחלטה איזה פתרון הכי מתאים לבית שלכם.

להמשך קריאה

המטבח שלנו הוא החלל הכי חם ושימושי בבית. הוא פעיל, שימושי וכל בני המשפחה נכנסים אליו במהלך היום. לכן, התכנון שלו הוא אחת המשימות החשובות שלנו. אנחנו יכולים לאהוב סגנונות שונים של מטבחים: מטבחים כפריים מודרניים, בסגנון מודרני וכל סטייל אחר. על אף שבסופו של דבר מה שנראה הוא העיצוב, ישנן שלל החלטות שנצטרך לקבל בתהליך התכנון.

להמשך קריאה