כפרי, מודרני או הייטק – איזה מטבח מתאים לאופי שלכם?

כפרי, מודרני, הייטק או קלאסי? אם אתם עומדים לפני תכנון המטבח שלכם יכול מאד להיות שהשאלה איזה סגנון של עיצוב מטבחים הכי מתאים לכם. כל סגנון של עיצוב המטבח משפיע על התחושה שהוא משרה בבית. המטבח הוא לב הבית והוא מרכז אליו את כל בני המשפחה. העיצוב של המטבח חייב להיות פונקציונלי, נוח, אך הוא צריך גם להתאים לאופי האישי שלכם.

 

רגע לפני שנבחן איזה מטבח הכי מתאים לכם נספר כי באתר מחכה לכם תוכנת "מודולית" אשר מאפשרת לכם לעצב את המטבח שלכם על פי טעמכם האישי וללא כל עלות. תוכלו להגדיר את מפרט המטבח, להכניס את הארונות ולבחון את הסגנונות השונים, עד שתהיו מרוצים. בסיום, תשמרו לעצמכם את הקובץ ותוכלו לשלוח פניה למעצב מטבחים להתייעצות

איזה עיצוב מטבח מתאים לכם?

עיצובי המטבחים נבדלים זה מזה בחומרים, בסגנון ובחלוקה בחלל. כשאתם שואלים איזה מבין הסגנונות הכי מתאים לכם אתם צריכים לחשוב על הבית שלכם, על העיצוב הכולל שלו ועל הציפיות האישיות שלכם. תרצו לבדוק האם אתם אוהבים לארח, לבשל, האם אתם מעדיפים להזמין אוכל, האם חשוב לכם שיהיו הרבה גאג'טים במטבח ועוד. אז איזה "טיפוס" אתם? בואו נבדוק.

מטבח כפרי

מטבח כפרי מביא איתו נוסטלגיה אך הדבר לא בא על חשבון התחכום והקדמה. מיד עם הכניסה אליו תרגישו חמימות וזאת תודות לבחירת הצבעים, החזיתות המעוטרות והשילוב של החומרים הטבעיים. מטבח זה מאופיין בהרבה אור, הוא אמור להיות פתוח בתחושה והוא מזמין את כל בני הבית (ולעתים גם את האורחים) להיכנס פנימה.

למי העיצוב מתאים? עיצוב מטבח כפרי מושלם לאנשים שאוהבים לבשל, שרוצים לבלות בו וכמובן לאנשים שמראש אוהבים את הסגנון. אם פרזולים, עיטורים וידיות בולטות אהובים עליכם, זה סגנון העיצוב שתרצו ללכת עליו.

מטבח מודרני

מהמטבח הכפרי אנחנו עוברים ישירות אל המטבח המודרני שמביא איתו ניקיון ומינימליסטיות. אם לפני כן דיברנו על ידיות בולטות ועיטורים, כאן נראה ידיות שמשתלבות לאורך הארונות והמגירות, פונקציונליות כערך עליון וקשת של צבעים. הצבעים הכהים יכולים להשתלב במטבח ואפילו השחור יתאים לו. כיוון שמדובר בעיצוב שמסתכל על חוויית השימוש, בשלנים ומארחים יוכלו ליהנות ממנו.

למי העיצוב מתאים? עיצוב מטבח מודרני מתאים , לחובבי העיצוב המודרני, אנשים שמחפשים מטבח פונקציונלי ונוח לשימוש. אם אתם רוצים לחיות במטבח שישמש אתכם, העיצוב הזה יכול להיות מושלם עבורכם.

מטבח הייטק

מטבח הייטק מתאים לשם שלו. הוא מתוחכם, מביא את קדמת הטכנולוגיה ומביא איתו גם תעוזה. הוא רחב, נוח לשימוש, הדלתות יפתחו במגע קל ויאפיינו אותו גם הלבן וגם צבעים דרמטיים ומרגשים. המטבח מרגש, כיף להיכנס אליו והוא בא לשרת אתכם היטב. בעיצוב זה יש מחשבה על מינימליזם אבל גם על נוחות, על החיים המתקדמים שלכם ועל מקומות אחסון. תכנון נכון של המטבח יעניק לכם את החלום היום יומי.

למי העיצוב מתאים? , אנשים מסודרים שמצפים מהמטבח שלהם ליותר ואלו שרוצים להיות תמיד בקדמה, ייהנו ממטבח הייטק. המטבח משלב בין קדמה ואסתטיקה לבין נינוחות ושקט. הוא לא מעמיס בעיניים, כל מה שצריך להיות מוסתר יהיה מאחורי הדלת ולצד כל אלו יש לו את המגע המיוחד שאפשר להתגאות בו.

מטבח קלאסי

עיצוב מטבח קלאסי יהיה רלוונטי תמיד. כבר עשרות שנים שאפשר לראות מטבחים סולידיים, עם נגיעות עיצוביות ייחודיות ונוחות שימוש. במטבח זה הפרזולים יכולים להיות מיוחדים ובין החומרים שיתאימו לו יהיו הזכוכית והאלומיניום. זהו מטבח שכיף להיכנס אליו, לבשל בו או פשוט להכין כוס קפה. הוא שופע מקומות אחסון, פונקציונלי ומאופיין בצבעים בהירים ונקיים.

למי העיצוב מתאים? זהו העיצוב המושלם לאלו שמעוניינים במטבח שתמיד יהיה אקטואלי. הוא לא מתיישן, לא יוצא מהאופנה ותמיד נוח להיכנס אליו. עיצוב זה מתאים גם לדירות להשקעה, לדירות קטנות, בתים גדולים ובקיצור, הוא תמיד רלוונטי.